Glossy Box

Idag fick jag min glossybox. det är en prenumations låda, varje månad får man 5-6 skönhets produkter.
Här kommer jag vissa dig vad jag fick denna månaden.
 
Först_
Vita CoCo kokos olja 
som man kan äta och ha på kroppen. (ehhh lite konstigt)
 
 
Sen fick jag caviar pärlor för naglarna (altså pärlor man har på naglarna)
 
 
 
Den tradje saken jag fick var en mikro eyeshadow från ..... Makeup Store ( i ljus blå )
 
 
 
En tinted lip balm (men det är VÄLDIGT tinted) Altså det var på ett teknisk sätt läppstift
FRÅN NAKED LIPS (i färgen plush red)
 
 
Och det som jag älskade mest var från en märke som heter BENIFIT (OMG!!!!!!) 
ROLLER LASH MASCARA 
(men det är en mindre version)
 
 
Jaha det var det jag fick från min glossybox
 
hejdå
 
VI ses imorgon
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0