Lyx vs Budget outfits

  Jag hitade några outfits på internet, sånna här lyx vs budget......
här är det några. 
Och järna komentera vilken du gilade och värför.
 
Jag faktisk gillar byxorna i budget ( den till höger)  men allt annat skulle jag vilja ha i lyx, även om jag skulle aldrig ha rådd med den outfitten.
 
ok nästa
 Jag gillar lyxen, för att jag tycker att det ser lite "renare" ut men jag får knappt rådd med budget outfitten, men jag skulle älska att ha lyx outfitten.
 
ok, tredje outfit
Jag skulle vilja ha skorna i budget outfitten men väskan och käningen är väldigt fina (men har väskan enkedja för att det vill jag ha)
 
ok, sist men inte minst. nästa outfit
 
Jag gillar faktisk byxorna och tröjan bättre i budget delen men alla accessoarer vill jag ha från lyx delen.
 
 
 
JAHA det var dom jag kommer lägga upp en blogg inlägg varje dag för min blogg vecka och kanske gör jag en blogg vecka nästa vecka också. Gilla, komentera vilken du gillade mest av lyx eller budget och värför.
 
Vi ses imorgon
Hejdå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0