Mina favo tv serie

  Jag gillar att kola på tv serier och jag har listat mina topp 5 TV serier
 
Först "PLL"(Pretty Little Liars)
Det handlar om fyra tjejer som blir hotad av en anonym person efter deras vem försvinner (finns på Netflix ).
 
 
 
Modern family
Det handlar om ett stort familj och det alltid pågår något i familjen (finns på Netflix)
 
 
Sen" gossip girl"
Det handlar om flera rika barn som går till samma skola och det finns en tjej med en blogg som försöker förstöra allas liv. (Finns på Netflix)
 
 
"Glee"
Det handlar om normala barn som går i en High school kör grupp som alla andra i skolan tycker är töntigt.
(Finns på Netflix)
 
 
"Sabrina the teenage witch"
Det handlar om en tonårig häxa som lär sig att kontrolera sina krafter och alltid gör något fel och det blir kaos.
 
Bara så ni vetdet här var inte i någon slags ordning jag gillar alla dessa tv serier nästan lika mycket.
Gärna kommentera vad din favo tv serie är
 
Ah Ja 
Det var det ses snart
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0