Olika läpp stilar

Man kan göra mycket med smink speciält läppstift. Jag hitatde några Läpp "looks" som jag tyckde om.
 
Första_ En ombre look på läpparna när man andvänder fler än en slags nyanser och färger på varan som ger dig en fin och "lustig" look. Den är också väldigt höstig med det brun & "beiga" ombre.
 
 
 
 
 Sen_
En matte knall röd läppstift kan vara det sättet att vissa att man är en original person som har sitt eget stil eller man vill bara matcha med sitt outfit men endå ser det väldigt snygt ut.
 
 
 
 
Och den nästa_
Jag vet att den här är inte en vardags "look" för alla, men om man känner mig så vet ni att jag skulle kunnat ha på mig den här vardagligen. Färgen är väldigt "elektrisk" och den sticker ut från alla andra vanliga färger och nyanser. Endå av alla dem här tre gillar jag den här mest.
 
 
 
Ah ja Det var det
 
vi ses imorgon.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0